onsdag 25. januar 2017

Dekorert min første melkehjerte eske

Da har jeg også prøvd meg å lage ny eske til melkehjertene fra Freia. Dette var gøy så blir garantert flere senere.
På denne esken har jeg brukt både bilde og mønsterpapir fra Studio light. jeg liker bildet godt, man ser det lille laget med rim over rosene og det er nydelig! Hipp hurra er dies fra Papirdesign, fuglen er stanset ut i mosegummi og er en Marianne deisgn dies. Hra brukt snø glitter maling på diecuten med blader. Stjernene, blomstene og den lille lykta har jeg fått i gave/julekalender.








Deltar i utfordring hos:
Papirplaneten der de vil se vinter
Scrap from Your heartder de vil se vinterstemning uten jul


2 kommentarer:

Gunn sa...

Kjempe fin Melkehjerte eske. Lurt å ha liggende i tilfelle man trenger en liten hilsen raskt. Likte motivet med de frosta rosene. Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

Design og Hobby sa...

Flott melkehjerte eske :-)
Takk for at du deltar hos Papirplaneten :-)
DT-Gry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...