søndag 25. februar 2018

små kort og maskemarkører

Er en utfordring på facebook der en kvinne i sin beste alder ville ha en utfordring der kortet skulle være 10 x 10 cm og oransje. Jeg måtte jo bare prøve :-)
 Trenger ett lite kort om noen dager og lagde ett nytt 10 x 10 kort i dag, dette er kun laget med rester av papir og diecuts som jeg hadde stanset ut til bruk på Sjokoladekortet og sjokolade eskene jeg har laget den siste tiden, men ikke brukt.
Synes ikke så godt på bildet men er osteklut over mønsterpapiret og diecutsene.
Jeg har også laget noen maskemarkører i dag. Trenger en liten ekstragave til en utfordring jeg har på facebook i en av mine grupper nå i februar.








1 kommentar:

Irene sa...

Kortene ble kjempefine! Og morsomt at du ble med på utfordringen min.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...